Άρθρο από Fightsports.gr για την συμμέτοχη του αθλήτη μας στην επαγγελματική διοργάνωση Promo Fight (Πάτρα)

2014-02-01 16:12

Αρλί Χαριζάι: Ανυπομονώ να ανέβω πάνω στο ρινγκ

1489173_1377040025894268_1359780033_n

Γράφει ο Κίμωνας Οζζ.

Toν Βαγγέλη Παπαϊωάνου θα αντιμετωπίσει ο Άρλί Χαριζάι με τον αθλητή του Στέλιου Πάσουλα να δηλώνει πανέτοιμος και να στέλνει το «μήνυμα» στον αντίπαλο του.

« Είμαι πολύ καλά προετοιμασμένος υπό τις οδηγίες του δάσκαλου μου Στέλιου Πάσουλα(pasoulas team- Ναξος) και τους συναθλητές. Τώρα βρίσκομαι στην τελική ευθεία της προετοιμασίας μου. Ανυπομονώ να ανέβω πάνω στον ρινγκ. Στόχος μου είναι να κάνω μία καλή εμφάνιση, έτσι ώστε να παίζω σε μεγάλες διοργανώσεις όπως το Promo Fight. Δεν γνωρίζω τον αντίπαλο αγωνιστικά αλλά δεν με πειράζει. Προπονούμαστε δυναμικά με τον δάσκαλο για να αντιμετωπίσουμε κάθε πρόκληση».

Το… μήνυμα

« Στον αντίπαλο εύχομαι να προετοιμαστεί πολύ καλά, για να δώσουμε μία δυνατή μάχη πάνω στο ρινγκ και να προσφέρουμε θέαμα στο κοινό της Πάτρας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Στέλιο Πάσουλα και τους συναθλητές μου, που με βοήθησαν στην προετοιμασία, αλλά πιο πολύ τον Γιάννη Παγανιά και το Promo Fight, που μου δίνει την ευκαιρία να παίξω σε μία τέτοια διοργάνωση. Τα υπόλοιπα πάνω στο ρινγκ».